Kurs online

Kurs online
Reklama w Google Ads – Zostań Ekspertem
Jedyny kurs online o reklamie w Google Ads jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Kurs powstał z myślą o osobach początkujących oraz średnio-zaawansowanych. Cenię Twój czas, dlatego w niecałe 5 godzin zrobię z Ciebie Eksperta.
Koszt kursu:
Standardowa cena:
1299 zł
Promocyjna cena (46% taniej):
699 zł
Kup w pakiecie
Mam dla Ciebie
40 lekcji
Dostęp przez
12 miesięcy
Bieżące
aktualizacje
Certyfikat
Grupa docelowa kursu
Dla kogo jest ten kurs?
01
Dla osób, które planują rozpocząć sprzedaż online
02
Dla właścicieli sklepów ecommerce
03
Dla profesjonalistów, freelancerów którzy chcą wyróżniać się na rynku
04
Dla właścicieli firm usługowych
05
Dla menedżerów i liderów zespołów
06
Dla studentów związanych z marketingiem online
Wyjątkowe cechy
Dlaczego ten kurs jest jedynym
jakiego potrzebujesz?
Przemyślany schemat
Kurs jest prowadzony krok po kroku dzięki czemu masz zawsze gotowy schemat działania.
Praktyka
Kurs jest prowadzony na przykładzie realnego sklepu ecommerce. Poczujesz się jak specjalista, który wdraża swoje pierwsze reklamy!
Cenię Twój czas
Straciłem sporo czasu szukając odpowiednich materiałów edukacyjnych. Dlatego nie chcę żebyś Ty przez to przechodził. W ciagu 5h nauki zostaniesz ekspertem.
Zobacz darmowe lekcje
Testuj przed zakupem
POZNAJ LISTĘ OMAWIANYCH TEMATÓW
Agenda kursu
Moduł 1: Witaj w kursie
1. Podziękowanie za zaufanie
Moduł 2: Konfiguracja konta
1.zakładanie konta w google ads
2.jak poruszać się po koncie
3. Konfiguracja płatności i ustawień
4. Administracja, nadanie dostępu do konta
5. Połączenie konta google ads z innymi usługami
Moduł 3: Rodzaje kampanii oraz struktura
1. Rodzaje kampanii google ads -cele oraz typy
Moduł 4: Ustawianie celów/konwersji
1. Konfiguracja konwersji w Google Ads częśc 1
2. Sprawdzanie zaimplementowanych kodów w witrynie
3. Wdrożenie kodu GTM na stronę + GA4
4. Konfiguracja Tag Managera
5. Mierzenie wysłania formularza
6.Implementacja modułu ecommerce w GA4
7. Konfiguracja konwersji zakupowej w Google Ads i tag managerze część 2
8.Konfiguracja Tagu remarketingu dynamicznego
Moduł 5: Kampania w sieci wyszukiwania
1. Jakie typy kampani tworzyć w sklepie a jakie w usłudze?
2. Jak sprawdzać potrzeby klienta przed uruchomieniem kampanii?
3. Jak liczyć rentowność sklepu?
4. Słowa kluczowe- typy dopasowań
5. Poznaj planer słów kluczowych część 1
6. Planer słów kluczowych część 2
7. Omówienie struktury konta
8. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania część 1
9. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania część 2
10. Analiza i optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania
11. Dodawanie komponentów
12. Odrzucone kampanie/produkty
13. Strategie ustalania stawek
Moduł 6: Kampania w sieci wyszukiwania
1. Przygotowanie pliku produktowego
2. Uruchomienie kampanii produktowej
3. Optymalizacja kampanii produktowej
Moduł 7: Kampania Performance Max
1.Uruchomienie kampanii Performance Max
2.Optymalizacja kampanii Performance Max
Moduł 8: Kampania w sieci reklamowej
1.Uruchomienie kampanii w sieci reklamowej część 1
2.Konfiguracja reklamy w sieci reklamowej, wykluczanie wyświetleń
3. Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
Moduł 9: Kampania demand gen
1.uruchomienie kampanii dem-gen
2.optymalizacja kampanii dem-gen
Moduł 10: Kampania wideo
1.uruchomienie kampanii wideo
2.optymalizacja kampanii wideo
Twoje korzyści
Co zyskujesz po ukończeniu kursu
Wiedza
Skutecznie poprowadzisz kampanie reklamowe – opanujesz tworzenie i optymalizację kampanii, które realnie wspierają sprzedaż.
Oszczędność
Unikniesz kosztownych błędów – poznasz sprawdzone strategie, dzięki którym będziesz zarządzać budżetem efektywnie i zyskownie.
Potrzeby odbiorców
Zrozumiesz potrzeby swojego klienta – dowiesz się, jak analizować dane, by lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów.
Niestandardowe podejście
Zdobędziesz przewagę na rynku – nauczysz się, jak wyróżnić swoje kampanie w konkurencyjnym środowisku online.
Nauka od praktyka
Nauczysz się dobrych nawyków od praktyka rynku, który wydał w systemie Google Ads ponad 10mln złotych dla swoich klientów.
Certyfikat
Uzyskasz certyfikat – potwierdzenie umiejętności, które zwiększy Twoją wartość na rynku pracy i w oczach klientów.
Zobacz kurs
Zamów kurs online
Kurs Google Ads
Koszt kursu:
Standardowa cena:
1299 zł
Promocyjna cena (46% taniej):
699 zł




Kurs Google Ads z mentoringiem
Koszt kursu:
Standardowa cena:
2499 zł




ze mną sukces jest gwarantowany
Gwarancja jakości
albo zwrot środków w ciągu 14 dni
O autorze
Mariusz Habrzyk
Od ponad 6 lat zajmuję się digital marketingiem, specjalizując się przede wszystkim w Google Ads, które stało się moją prawdziwą pasją. Na co dzień prowadzę działania marketingowe dla dużych organizacji, zarządzając znacznymi budżetami reklamowymi i dbając o maksymalną skuteczność kampanii.
Moim atutem jest nie tylko dogłębna znajomość systemu reklamowego, ale także perspektywa przedsiębiorcy – jestem właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mi lepiej rozumieć wyzwania i potrzeby klientów. Dzięki temu wiem, jak tworzyć reklamy, które rzeczywiście przynoszą zyski.

O autorze
Mariusz Habrzyk
Od ponad 6 lat zajmuję się digital marketingiem, specjalizując się przede wszystkim w Google Ads, które stało się moją prawdziwą pasją. Na co dzień prowadzę działania marketingowe dla dużych organizacji, zarządzając znacznymi budżetami reklamowymi i dbając o maksymalną skuteczność kampanii.
Moim atutem jest nie tylko dogłębna znajomość systemu reklamowego, ale także perspektywa przedsiębiorcy – jestem właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mi lepiej rozumieć wyzwania i potrzeby klientów. Dzięki temu wiem, jak tworzyć reklamy, które rzeczywiście przynoszą zyski.

Opinie
Jak oceniają kurs uczestnicy?
Masz pytania? Znajdź odpowiedź poniżej
FAQ
Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp otrzymujesz od razu po opłaceniu – na Twojej skrzynce wylądują mejle z loginem i hasłem, jak również instrukcją logowania się do platformy kursowej.
Czy kurs online jest aktualizowany?
Tak, kurs jest na bieżąco aktualizowany – w oparciu o wszystkie najważniejsze zmiany, jakie wprowadza Google.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów z kursu online?
Otrzymujesz roczny dostęp do zawartych w nim materiałów.
Czy po zakończeniu kursu otrzymam certyfikat?
Tak, na zakończenie kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić kurs online na podstawie faktury pro formy?
Tak. W takim wypadku skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony.
Masz pytania?
Wypełnij formularz
kontaktowy
Chętnie pomogę Ci wybrać najlepszy pakiet dopasowany do Twoich potrzeb. Jestem do Twojej dyspozycji na etapie podejmowania decyzji, ponieważ rozumiem, jak ważny jest właściwy wybór.
Jeśli interesuje Cię współpraca w zakresie prowadzenia kampanii lub potrzebujesz konsultacji- prześlij formularz i podaj jak najwięcej informacji. Do 24h skontaktuję się z Tobą.